יום רביעי, 22 בפברואר 2012

מאחורי המסיכות




אחרי שבועיים של "קומה" מרי הבטיחה לעצמה להפסיק לחיות בהסתרה מאחורי המסיכות, בניתוק מעצמה ,ולשקם את מה שלא עובד בחייה.  
כל אחד מאיתנו מקבל איתותים ואזהרות במהלך החיים שבאים לעזור לנו להביט באותנטיות בחיינו ולשחרר באומץ את המטענים שאנחנו סוחבים מהעבר, ושמפריעים לנו לחיות בשלווה ובשלמות עצמית.
 המסכה שאתה רגיל להסתתר מאחוריה אולי נוחה ושומרת עלייך מפגיעה- עד שאתה מבין שהחומרים שלה מתחילים לחלחל לזרימת דם שלך, להפוך לחלק ממך- ואז עלייך להחליט: אלו חיים אתה רוצה לחיות ואילו מחירים לשלם.

נולדתי למשפחה לאימא מוכשרת מאוד, מעוררת השראה אצל הרבה אנשים, דמות ציבורית מרשימה . מתחת לתדמית המצליחה היא סבלה מדיכאון עמוק והפרעות נפשיות ,שקיבלו ביטוי רק בבית.  היא ראתה בי סיבה ל" כישלון" שלה והתעללה בי רגשית ופיזית על בסיס יום יומי...המסר העיקרי שקיבלתי ממנה, היה :" את טיפשה ומכוערת ואין לך שום סיכוי להצליח בכלום!"
למדתי לא להאמין למחמאות של אנשים ,האמנתי רק לה ( כי היא יודעת!). זו היתה החוויה שעיצבה את חיי, כל שאר החוויות היו הוכחה אחד גדולה  לזה, ש"אמא צודקת!" הייתי ילדה יפה ומוכשרת, אך זה לא ריגש אותי, כי בעיניי כל זה לא היה " נחשב" . למדתי לשחק את המשחק של " פרסומת" כלפי חוץ, לשמור על הסודות, להגיד לעצמי שזה" לא נורא", ו "ככה זה בחיים ",ולהתעלם מהתחושות שלי שאמרו לי שמשהו מאוד לא בסדר קורה במשפחה שלנו. עם השנים למדתי, סיימתי אוניברסיטה,  נישאתי, ילדתי את ילדיי, עליתי עם המשפחה לארץ, מלאתי תפקידי ניהול... לכאורה הכול היה בסדר ,אבל כל הזמן ליוו אותי תחושות של תסכול, של אכזבה, חוויה שאני חיה לא כמו שחלמתי לחיות... סבלתי מבעיות בריאות חוזרות ונשנותובעיות בזוגיות שלמדתי להשתיק ולהמשיך ללכת קדימה (העיקר שיהיה שקט ושהסדר לא יופר).  העמסתי על עצמי המון תפקידים ומשימות.. כמעט נעשיתי סופרוומן! עד שלפני 6 שנים נכנסתי למצב של קומה למשך שבועיים ולקח לי חצי שנה לחזור לעצמי.
אחרי הקומה לעולם לא חזרתי" לעצמי הישנה"! משם התחלתי דף לגמרי חדש!
מהמקום הזה, של לחיות על גבול המוות, עשיתי ניקיון יסודי בכל תחומי חיי. הבנתי, שהמסכות, מאחוריהם אני מסתתרת- חונקות אותי, והחלטתי בשיא הנחישות, שאני ממשיכה בלעדיהם!
ומנקודה זו התחלתי בחקירה הפנימית שלי, פניתי לעזרה מקצועית,  התחברתי למקומות בתוכי שהם השורש שהביאו אותי למציאות חיי, לכל מה שלא עובד, הכרתי את העוצמות ואהבה האינסופית הקיימת שבי, ריפאתי את עצמי, גיליתי את המקומות הנפלאים בי, שיקמתי את מערכות היחסים ועשיתי מהפך בחיי.
 כולנו מקבלים  סימנים, אזהרות  מהיקום, בכל מיני צורות - הרבה לפני שאנחנו קורסים בריאותית או נפשית, לפני שמערכות יחסים מתפרקות לפני שאנו מגיעים למשברים כלכליים  ולמצוקות עמוקות באמת.
האזהרות בחיינו מופיעות בצורות שונות  - דרך תחושת עייפות מתמשכת, חוסר אנרגיה, תחושת דכדוך, אפטיה או אי שקט מתמיד, חיפוש אחרי "אקשן", בעיות בריאות, בעיות באיכות השינה (אדם ישן יותר מידי, מעט מדיי או שינה מקוטעת), הפרעות אכילה ( חוסר תיאבון או בעיות בעיכול, מילוי חסכים דרך אוכל ), בעיות במיניות (אין חשק מיני, תפקוד  מיני לקוי או קיימת תחושת רעב  מיני בלתי פוסק),  אובדן תחושת הביטחון בחיים ( אבטלה או בעיות בעבודה, פגיעה כלכלית, מצב של הישרדות כלכלית מתמשכת.. מריבות עם הילדים, התרחקות בזוגיות, הרגשה של בדידות... ניתוק וחוסר שייכות חברתית... תקלות טכניות  מרובות ( מכשירים מתקלקלים, תאונות, עיכובים ברכישת בית או בשיפוץ /תיקון, נזילות חוזרות וכו').
התקלות האלו, הסימנים האלה המופיעים בגוף, במצב רגשי ונפשי ,ביחסים, בבית ובמכשירים - באים למשוך את תשומת ליבנו,  להזמין אותנו לעצור, לבדוק מה "לא עובד" בחיים שלנו ולעשות שם שינוי. לברוא חיים מספקים, שלמים יותר, מתוך אמונה שמגיע לנו להיות לא פחות ממה שאנחנו מסוגלים להיות.
המקומות האלו בחיים שלנו המבקשות לקבל התייחסות וריפוי - הם כמו ילד קטן ,שמושך בשמלה של האימא שוב ושוב כדי להשיג את תשומת ליבה,  לגרום לה להתייחס אליו ואם זה לא מצליח - הוא מעלה דרגה של רעש, צעקות, תוקפנות והתנהגויות חריגות עד שהאימא תיתן לו מענה. ולגרום לדאגה וחרדה  הילד יעשה הכל כדי לקבל את תשומת לב האימא...
אפשר להתייחס ל"משיכות הקלות בשמלה" ואפשר גם להגיע להתפרצות היסטרית של הילד, למצב של משבר עמוק עם הילד- ורק אז להתייחס אליו. רק שבמקרה האחרון תידרש מאיתנו עבודה קשה הרבה יותר ואובדן אמון עמוק עם הילד. שיקום היחסים, במקרים אלה, דורש הרבה יותר מאמצים ומשאבים, כי צריך לעלות למעלה ממקום מאוד נמוך והעלייה הופכת למסע ארוך יותר.

הטיפול המשולב  במרכז הטיפולים של מרי, מציע לעצור, להסתכל על החיים שלנו ולשאול את עצמינו – מה קורה בחיים שלי? מה בכל המעגלים שלי בחיי לא עובד כמו שאני רוצה? מה הייתי רוצה שיקרה? ולבחור לעשות את הדרך כדי לצמצם את הפער בין החלום למציאות, לחיות חיים של הגשמה בכל תחום : ההורי, הזוגי, המיני, הכלכלי, תעסוקתי והאישי.
הדרך הקצרה ביותר לעשות את השינוי המבוקש- הוא לקחת ליווי מקצועי, כי תפיסת המציאות שלנו עוברת את ה"מסננות" של סובייקטיביות שלנו, דרך מה שאנו מכירים ומבינים, דרך הפרשנות של מציאות חיינו מהמקום המוכר לנו.
קבלת עזרה מאפשרת להסתכל על הדברים המוכרים ממקום חדש, להיתמך ע"י מטפלת רב תחומית בעלת ידע וכלים מתאימים שעוזרת להגיע לשורש הבעיה בזמן קצר יותר, לרפא את עצמינו ולקבל עידוד ותמיכה.
הטיפול שאני מציעה במרכז לטיפול משולב , מתייחס לכל הרבדים היוצרים את המציאות שלנו, דרך הגוף, דרך הנפש ודרך הנשמה. בטיפול נפתחת אפשרות להבין מה באמת חשוב למטופל, מה הוא רוצה, לרפא את שורש הבעיה- דרך ריפי הנפש, החזר חלקי נשמה וריפוי הגוף . בטיפול המטופל מתחבר לחזון ולחלום שלו ממקום של אמונה מתעצמת והולכת, ביכולות שלו, ממקום של הקשבה עמוקה לאמת שלו. ומשם אני עוזרת לו לבנות את הדרך שמביאה אותו ליעד המבוקש.
השיטה משלבת ריפוי, חקירה, שיחה, מגע, מחברת בין התובנות להתנסות הפרקטית, ליצירת דרך חדשה מחברת בין הרוחני לגשמי ומשלבת טיפול משולב עם כלים יישומיים.  זהו שילוב המרתק של העולמות השונים . בין הרוח, הנפש, הגוף והמעשה.
מענה עוקף להחלטה שלך לזהות את המסיכה שלך ולהיפרד ממנה, כדי ליהנות  מאני האמיתי שלך!
הטיפולים מתקיימים באור עקיבא, בקליניקה בקליניקת "ההגשמה". שם גם נמכרים מוצרי ריפוי וטיהור  המעצימים את התקדמות הטיפול- כמו תערובות שמנים לחיבור לאנרגיית החיים, למיניות, לשפע, לריפוי בעיות עור ולאיזון, תערובות לטיהור הבית ולמקומות עבודה , לגוף- נפש- נשמה, ליצירת שפע, לשמירה מאנרגיות שליליות, ועוד.

תמונה – הכותבת מרי דפסמס
מלווה להגשמה אישית ועסקית, פסיכולוגית,  מאמנת מוסמכת ממכון אדלר,
מנחת קבוצות,מטפלת שמאנית,
מורה רוחניתו מתקשרת


אתם רוצים לקבל ממני מתנה-יעוץ אישי טלפוני?

אנא תצרו קשר איתי עוד היום!
דרך אתר:
http://meryhagshama.com/

או דרך אימייל:
mery.depsames@gmail.com

או בטלפון:

0526644258

או דרך פייסבוק :

 http://www.facebook.com/Meryagshama

שיהיה לכם בהצלחה!
שלכם, באהבה- מרי


4 תגובות:

  1. בס''ד
    אנא, שמע את אשר אני לא אומר
    אל תיתן לי להוליך אותך שולל.
    על תיתן למסיכה שאני חובש להוליך אותך שולל.
    משום שאני אמנם חובש מסיכה, אני חובש אלף מסיכות שאני פוחד להסיר.
    למדתי להעמיד פנים, אך אנא, את תאמין!

    אני יוצר את הרושם שאני בטוח, שהכל בהיר ושלם אצלי, בחוץ ומבפנים. כאילו והחיים שקטים ואני שולט ואין לי צורך באיש.
    אל תאמין לזה, אנא אל תאמין!

    על פני השטח אני נראה חלק, אך פני השטח הם המסיכה, מסיכה המשתנה תמיד.
    מתחת לה אין רגיעה, אין השלמה ואין בטחה.
    מתחת לה נמצא אני אמיתי, הנמצא במבוכה, בפחד, בבדידות.
    אך אני מסתיר זאת, אינני רוצה שאיש ידע על כך.

    אני נפעם לעצם המחשבה כי חולשתי תתגלה.
    משום כך אני יוצר מסיכה, כדי להסתתר מאחוריה. חזות מפוכחת ומופנמת העוזרת לי להעמיד פנים ולהתגונן מהצצה, היודעת ורואה.
    אך אני כבר יודע שהצצה זאת היא דבר היחיד היכול לעזור לי, לשחרר מחומות בית הכלא אשר בניתי לעצמי והמחסומים אשר חונקים אותי, אך איני אומר לך זאת, אינני מעיז, אני פוחד...
    אני פוחד שאחרי הצצה שלך לא תבוא אהבה וקבלה.
    אני פוחד כי לא תעריך אתי, כי תצחק, תלגלג ואולי תרחק ממני.
    אני פוחד כי עמוק עמוק בתוכי אני לא כלום, שאיני טוב דיי ושאתה תדחה אותי.
    וכך אני משחק את משחקי מעמידי פנים והמיואשים, עם חזות בטוחה מהחוץ ובפנים ילד רועד!

    וכך הופכים חיי להיות הצגה.
    אני מפטפט איתך בהנאה, בטונים החלקים של שיחה שטחית.
    אני אומר כל שהו כלום, וכלום מכל מה שבוכה בתוכי.
    כאשר אני הולך בשגרה זן ומשחק את משחקי, אל תלך שולל אחרי דברי.
    אנא הקשב ונסה לשמוע את מה שאינני אומר, את מה שהייתי רוצה לומר, את שבשביל קיומי אני מוכרח לומר ואיני יכול.
    אני מתעב את ההסתתרות. את המשחקים המלאכותיים המזויפים שאני משחק בהם. הייתי רוצה להיות אמיתי, ספונטני.
    התוכל לעזור לי?
    אני זקוק להושטת ידך גם כאשר נדמה שזה הדבר האחרון שאני צריך או רוצה.
    בכל פעם שאתה עדין ומעודד, בכל פעם שאתה מנסה להבין משום שבאמת אכפת לך, ליבי מתחיל לגדל כנפיים, כנפיים קטנות מאוד, שבירות מאוד, אבל כנפיים.
    עם הרגישות שלך והאהבה שלך וכח ההבנה שלך, אתה יכול להנשים חיים לתוכי, אני רוצה שתדע זאת.
    אני רוצה שתדע כמה חשוב אתה לי, שאתה יכוללסייע לי.
    אתה יכול לעזור לי להרוס את החומה שמאחוריה ליבי עומד פועם ונרעד.
    אתה יכול לשחררני מעולם הצללים שלי, עולם של פחדים וחוסר ביטחון.
    הדבר לא יהיה קל כל כך! אחרי שנים כה רבות של התבצרות ובניית חומות אני עלול להתנגד, להכות בעוורני חזק יותר!
    אל נראה לי כי אהבה חזקה יותר מן החומות החזקות ובזאת תקוותי היחידה.
    אנא, סייע לי להרוס את החומות בידיים אמונות אך עדינות, כי ילד הוא רגיש מאוד ואני ילד.
    מי אני? אתה תוהה מי אני?
    אני מישהו שאתה מכיר היטב משום שאני כל איש, כל אישה, כל ילד , כל אנוש. כל מי שתפגוש.
    אני אתה!



    השבמחק
  2. קראתי תגובה מקוונת של עיתונאית מבוססת ארצות הברית באמריקה חושפת כיצד היא מוצאת חבר (Mr.Right) חודשיים לאחר שהחבר שלה לשעבר נפרד.
    אני שולח הודעת דוא"ל ליצירת קשר עם אותו Oduduwa מכיוון שיש לי כוונות עוצמתיות אלה שהדברים יעבדו עבורי, האמנתי בעדויות שהן הוכחות מהחיים האמיתיים. הבנתי שזה יהיה טוב לשתף כאן כיוון שאני יודע שזה יעורר גם אחרים. התמזל מזלי להעתיק את איש הקשר של ד"ר דודודווה בפוסט תגובה בבלוג. היום אני מעיד בשמחה ובאושר לעולם ... זה אחד הרגע הכי משמח בחיי. אודודווה הכישוף האהבה הגדולה, ארגן כישוף מטעמי כדי להחלים את בעלי לשעבר עם כישוף הקסם שלו וכישוף הכנת האהבה.
    אני נשואה מעל 6 שנים וזה היה כל כך נורא כי בעלי ממש בוגד בי וחיפש גירושין, נפרדנו לפני 3 חודשים וחזרנו שוב אחרי כל כך הרבה מתחננות עם מתנות אהבה נחמדות.
    אני כל כך אוהבת את בעלי. לא יכולתי לעשות שום דבר כדי לפגוע בו או לגרום לו להרגיש יותר רע .. אני רק רציתי שהוא יחזור לאהוב אותי לנצח. היום שנינו חיים באושר ביחד. אני כל כך אוהבת אותו. העניין שלי הוא שהוא היה האהבה הראשונה שלי (לפחות ככה זה מרגיש).
    אני משמח ומודה לאיש הגדול הזה. בהתחלה חששתי מספק, אבל אני מנסה את זה וזה יעבוד לטובתי. אני בטוח שזה יעבוד גם לך, 100% בטוח.
    צרו עימו קשר באמצעות דוא"ל האישי שלו {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}
    יש לו את הכוחות לפתור את בעיות היחסים הבאות:
    * לחשי אהבה Win-Back אהוב לשעבר
    איות קסם הצלחה וקידום
    * קסם מזל - כוכב עסקים
    * מחלקות - חנות הגנה
    * רזולוציית קללה
    * טיהור רוחני
    * קסם פוריות - פירות נשים לתינוק משלך
    * מגילת גזרות, איות בוטיקי איות ומשחקי WIN-WAMES
    האינטרנט באמת עוזר רבות במתן פיתרון מהיר ודחוף לבעיות חיים.
    {dr.oduduwaspellcaster@gmail. com}

    השבמחק
  3. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. כל כך סבלתי מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס דרלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לדראלבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב . , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק
  4. נפרדתי מבעלי לפני שלוש שנים. לא הייתה תקשורת בינינו. יעצו לי על ידי משפחות וחברים לשחרר את השכוח מהנישואים ולהמשיך הלאה בחיי. לא רציתי להתחתן עם מישהו אחר כי עמוק בפנים אני עדיין אוהב את בעלי. סבלתי כל כך מכאבים ובלבול שקראתי המלצה באינטרנט על איך ד"ר אלאבה איחד מחדש נישואים שבורים בעזרת כוחותיו הרוחניים. המשכתי לקרוא כל כך הרבה המלצות על איך הוא עזר לשים קץ לגירושים ולשקם את אהוביהם לשעבר של אנשים ואמונתי התחדשה. אני צריך ליצור קשר עם ד"ר אלאבה מיד כעבור כמה דקות הוא ענה לי ונתן הנחיות מה לעשות, לאחר שעמדתי בדרישה הנדרשת יומיים לאחר הטקס, הכישוף שינה את חיי סביב בעלי לא ליצור איתי קשר יותר מזה. שנתיים התקשרו אליי באמצע הלילה בוכה והתנצלות שזו עבודת השדים, אז אני עדיין נדהם מהנס הזה אז אני סולח לו. עכשיו הנישואים שלי מאוזנים. טקס ד"ר אלאבה עבד מצוין והנישואים חזקים יותר מבעבר, ושום דבר לא יכול להפריד בינינו שוב. ביקרתי בכל כך הרבה אתרים שחיפשתי עזרה, זה היה חסר סיכוי עד שהתחברתי לד"ר אלאבה, הגבר האמיתי שעזר לי לשחזר את הנישואים השבורים שלי אם יש לך בעיה דומה בנישואיך, אתה רוצה שבעלך או אשתך יאהבו אותך שוב. , יש לך מישהו שאתה אוהב ואתה רוצה שהוא יאהב אותך בתמורה, יש לך אתגר בחייך, תבנית הכישוף של ד"ר אלאבה היא הפתרון והתשובה לבעיה שלך, וואטסאפ / ויבר עם מספר הטלפון שלו: +1(425) 477-2744, צור איתו קשר עוד היום על ידי שליחת אימייל אל dralaba3000@gmail.com אל תיתן לאף אחד לקחת את בן/בת הזוג שלך ממך.

    השבמחק